Jací kluci na koncíku byli?

16. dubna 2006 v 16:08 |  KONCERT PRAG 11.4.2006
No přece báječní, úžasní a skvělí a hlavně, byli v Praze, byli blízko, jako ještě nikdy předtím.
Pokusím se Vám popsat svoje "subjektivní" dojmy z celého večera, co se jednotlivých kluků týká, napíšu to popavdě, tak mně nekamenujte za to, když o někom napíšu, co mně na něm mrzelo.
GUSTAV
Musím říct, že to pro mně byla vždycky spíš taková postavička vzadu. Po shlédnutí pár videí jsem ale zjistila, že to není žádný suchar, že je pěknej šoumen. To teď můžu zcela potvrdit. Při koncertě na něj moc vidět nebylo, byl za bubny sotva vidět :o)), ale při autogramiádě jsem z něj měla skvělý pocit, nejlepší ze všech. Bylo vidět, že se snaží být na všechny milý, vtipkoval, odpovídal na pozdravy, když né slovně, tak alespoň milými zubatými úsměvy. Podepisoval poctivě vše co mu bylo strčeno pod čumáček, který jsem až doma po shlédnutí foteček zjistila, má trošku pupínkatý, ale to k věku patří. Řekla bych, že sláva mu leze nejméně do hlavy a že se z toho pravděpodobně nikdy nezcvokne a nezpyšní. Byl to TAK MILEJ kluk. Když jsem ho chtěla vyfotit, byl pohotovej a udělal krok vzad, abych ho nefotila z 30 cm (výsledek jste jistě již viděli :o)) ). Když jsem mu pochválila koncert, bylo vidět, že ho to těší a je za to opravdu rád. Myslím, že z něj jednou vyroste naprosto vyrovnanej, nezkaženej, férovej chlap a možná ještě dobrý táta od rodiny.
GEORG
Mocinky miloučkej, působil nejdospělejším a nejklidnějším dojmem. Při koncertě si to užíval neskutečně s kytarou, jako nějaký profík, co hrabe do strun už přinejmenším 30 let. Vždycky mě to dostane, jak to kluci dokáží, hrála jsem 2 roky na klavír, takže kdo to takhle válí s kytarou a co teprve s bubnama, má můj neskutečný obdiv. Soustředil se na hru, když chtěl tak si zaskákal, vypadalo to, že má svůj svět, do kterého fanynky patří, protože po koncertě šel k první řadě, nevím, něco jim podat, prý ruku. Vypadal na těžkého pohodáře. Usmíval se, při koncertě navazoval kontakt s ostatními kluky. Hráli jako o život. Při autogramiádě se pořád zubil :o)), díval se fanynkám do očí, když se podepisoval díval se od koho si plakát zrovna bere. Taky je pěkně ukecanej, pořád něco na sebe hlásili s Tomem a Billem, bohužel po mně německy :o(, ale gebili se tomu, takže se nám maximálně posmívali :O)))))))))))))) Podle mýho soudu, to jednou bude velký profík, který to daleko dotáhne a jestli Tokio Hotel někdy zaniknou (Bože ne, ouplně se to zdráhám napsat), tak on bude věčnej jako Rolling Stones :o)). Prýmovej u něj už můžu říct skoro chlap. Jo mimochodem, asi chodí do posilovny, měl pěkně svalnatý ruce.
TOM
Tom je jako miloučký a vděčný koťátko. Bylo na něm vidět, že si strašně moc užívá muziku, ale ještě víc fanynky. Docela začínám věřit zvěstem o počtu jeho prožitků. Při autogramiádě vyloženě pózoval, aby holky měli co nejvíc (dobrých) foteček. Na každou se zubil, prohlížel, bral to opavdu důkladně, skoro žádnou nevynechal. Pořád se něčemu smál, řekla bych, že s některými o něčem vtipkoval. Při koncertě zpíval, skákal, dělal obličeje a pózy, otáčel se k nám zády (nezbeda jeden), pobíhal a skákal jak péro z gauče sem a tam - ROZENEJ ŠOUMEN. Hraní mu moc šlo a taky ho evidentě hodně moc baví. Je jako stvořený pro koncerty. Je to mladý pohodář, který si slávu umí pořádně užít. Řekla bych, že je to takový diblík kapely, který vymýšlí spoustu lumpáren a ještě radši nabádá ostatní k jejich realizování. Slovy některých fanynek "je prostě sladkej jako cumel".
BILL
Nóóó, tuhle osobnost bude nejtěžší popsat, je totiž záhadnej jak tajemnej hrad v Karpatech.
Předně se na to musím jít napít, abych nebyla tak nervózní a líp mi to myslelo :o) páč sem vždycky rozhozená, i ten rozhovor s ním si pamatuju nejmíň. Znáte to, co je důležitý, je uložený někde za mlhavou oponou a kdejakou kravinku si člověk dobře vybaví. Dát dohromady o čem jsme se bavili mi dalo chvíli namáhaní myslivny :o) jistě chápete proč? Se nestává každý den, že by před Váma stál Bill Kaulitz. Napsala bych sem, že se mi ještě teď klepou kolena, ale vzhledem k tomu, že jsem propíchla, že mi už není 17, by mně zasejc nějaká fanynka zpražila, takže vězte, že sedím a nic se mi neklepe :o)).
Takže: abych Vás zbytečně nanapínala.
Bill je prostě Bill, děkuju to je vše.
Néééé dělám si legraci.
Bill je jako můza, těžko polapitelný, těžko popsatelný. Předně je to milej kluk (a hezkej - ale asi nejsem sama, kdo si všiml :O) sem vtipná já vím :o(. Byl moc fajnovej, ale trošičku nadčasovej a nedosažitelnej, ale nebudeme předbíhat, napřed koncert.
Lítal jako torpédo, řval, křičel, ječel do mikrofonu, div ho nepolkl. Navazoval kontakt s publikem, i když občas to vypadalo, že tam v dáli nad námi vidí něco co my ne, jak byl zasněný. Je to prostě staar u které musí znejistět snad každý, kdo se přiblíží na 2m. Je vidět, že zpívání ho baví, zpívání ho naplněje, je to jeho život. Řekla bych, že to je to jediný o co mu v týhle mašinérii do který se dostali jde. Něčemu se přiučit, potrénovat hlasivky, něčeho dosáhnout atd. Muselo by být neskutečný vědět, co se mu honí hlavou, protože na svůj věk je to neskutečně SILNÁ OSOBNOST. Zajímalo by mně, proč chodí s vizáží jakou chodí, kdo ho inspiroval (řekla bych, že je to něco mezi chameleonem Davidem Bowiem a Michaelem Jacksonem zamlada), každopádně má namířeno hodně vysoko, nebo v to alespoň doufá a dle toho se chová. Osobně, si myslím, že není normální, aby 16-ti letý kluk vydržel tohle všechno co se kolem něj deje a nezcvokl se z toho. Viděla jsem video těsně po koncertě, kde svírá náruč plyšáků a raduje se jako malej kluk. Řekla bych, že cítí naprostou satisfakci, když má koncert úspěch, že je to to jediný, o co mu jde. U Billa musím napsat, že dle méno soudu jsou u něj fanynky vedlejší produkt. Mohu potvrdit hlášky a otázky ostatních, co jsou na jiných blgách, že se choval k fanynkám nejvlažnějc, s výrazným makeupem a bledou tváří mi připadal tajemný jako Geiša :o)). Na jednu stranu mně to mrzí, ale na druhou stranu to chápu. Ještě stále vypadal, že histerický dav ječících fanynek všude kam šlápne ho vyvádí z rovnováhy - upřímně se mu vůbec nedivím, podle mně to šílenství kolem něj nese tůůůůůze statečně, já už bych byla v péči MUDr. Chocholouška. Takže při autogramiádě se snažil přesouvat co nejrychlejc. To že se u mně zastavil na "pár slov" bylo hlavně proto, že před ním už stáli naštosovaní Gustav, Georg a Tom, kteří už byli na konci a nevěděli, jestli mají jít už zpátky, proto se Bill zrovna zasekl předemnou, prostě to tak vyšlo, "díky Bohu za to". Když si pomyslím, že se mi to místo předtím vůbec nelíbílo a chtěla jsem do osvětleného davu před bránu, bála jsem se, že až k nám na konec nikdy nedojdou, protože je buď holky umačkají, nebo se něco začne dít a ochranka je odvolá, ale naštěstí tam byli samý rozumný lidi.
Ale zpátky k Billovi. Zpíval prostě jako profík, alespoň to tak vypadalo, protože slyšet toho moc nebylo. I když jsme křičeli s ním, neslyšeli jsme ani sebe, natož jeho. Četla jsem nějaké zvěsti o tom, že nezpíval nejlíp, nevěnovala jsem tomu moc pozornosti. Pak jsem slyšela záznam na Óčku a byla jsem trošku zaskočená. Zpěvu z CD to moc podobný nebylo, přeskakovl mu hlas, byla jiná intonace i frázování. No to teda nevím co si o tom mám myslet?!? Pak jsem viděla záznam z T-music, který byl o 180´ jiný. Nevím, jestli to upravovali, nebo jestli má momentálně nejtěžší fázi mutování, nebo neumí zpívat a CD je zmixovaný (což je blbost, protože pak by namixovali každýho i mně a to je nějaká hrůza), takže něco umět musí. A jestli se nemůže takhle na svůj hlas díky mutaci spolehnout a vyleze na pódium, tak je u mně frajer, že do toho jde a není doma zalezlý půl roku, až to přejde. Každopádně už se klepu na pořádnej koncík a na nový CD.
Při rozhovorech, když se jich ptali na holky, nevím, jestli je to náhoda, ale obrátil se na Georga a Toma, on sám co jsem si všimla se k tomu nikdy nevyjadřoval. Je pravda, že kluci jsou na to experti profláklí. Ale stejně mně tak napadá a nemůžu si odpustit to sem nenapsat... že říká, že na pravou lásku si počká, holky na autogramiádě ho moc neberou, maluje si oči, lakuje nehty, věnuje se hodně vlasům a má spíš holčičí účes. Kdysi zpíval v sukni, prostě mně tak napadá, ale ne, že mně zabijete, je to jen úvaha a asi nejsem sama, kdo o tom zauvažoval, vzhledem k tomu, že říkal v jednom rozhovoru, že si všechno moc bere, že mu občas říkali "citlivka" tak mně napadá, jestli je to u kluka normální, jestli to je image, nebo jestli není opravdu trochu zvláštní, neříkám, že na kluky (to určo ne), ale třeba ho ty proměny baví a má sklony k transvestismu. Teď mi asi dáte :o()., ale napsala jsem to, protože už mně to několikrát napadlo a taky proto, že se mně na to pár lidí už ptalo, tak mně jen zajímají Vaše názory. Jinak svatosvatě prohlašuji, že ho beru jaký je, se vším všudy, protože je to prostě Bill - originál nad originály, taková mužská Mona Lisa.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 MISHULA MISHULA | E-mail | Web | 16. dubna 2006 v 16:09 | Reagovat

kukni ke mě - SOUTĚŽ!!!!!!!!!!

2 POMOC!!! POMOC!!! | Web | 16. dubna 2006 v 16:10 | Reagovat

Pomozte nám tím, že odkliknete odkaz a vyjádříte svůj názor!!!!

3 Jinny Jinny | 16. dubna 2006 v 16:23 | Reagovat

Mishula, Pomoc: si tady přemejšlím a vymejšlím o Billovi, jak to napíšu a už mně někam lákáte. Momentík, určo tam juknu, jen co to dopíšu.

4 Oriona Oriona | E-mail | 16. dubna 2006 v 16:36 | Reagovat

Týýý, jo.

Ty se ale máš. Přeju ti to, nesobecky:-)

Mochezky napsaný.

5 Tokiačka Tokiačka | E-mail | Web | 16. dubna 2006 v 17:04 | Reagovat

Jinny, tohle mi nedělej...Už zas brečim...Já vim jsem asi dost slabá osoba, ale tohle se nedá vydržet...Ty to umíš tak hezky popsat...Bééééé =o(((

6 Jinny Jinny | 16. dubna 2006 v 17:07 | Reagovat

Tokiačka: tak to jsem zvědavá, co budeš dělat až budeš číst o Billovi, což jsem právě vložila. Prosím tě nebreč, je to obyčejnej kluk z masa a kostí, i když působil trošku jako maska.

7 Kathin Kathin | E-mail | 16. dubna 2006 v 17:35 | Reagovat

Jinny, mooc klásně jsi je popsala!!

:-), a má to i něco takovýho dojemnýho.. pěkný opravdu!

8 lil lil | E-mail | 16. dubna 2006 v 17:37 | Reagovat

newim,jesi ma sklony k trans...ale trochu se bojim...ze...mno...jak to rict...ze ho spis zajmaj kluci :( fakt,dycky,kdyz pride rec na holky,nechce wo tom mluwit...je proste zwlastni,ale treba...newim mno...treba je metrosexual...newim mno,hlawne at neni teplej... :/

9 Kathin Kathin | E-mail | 16. dubna 2006 v 17:45 | Reagovat

já bych neřekla že je teplej..newim má okolo sebe furt naky holky (fanynky) mozna je znich trochu vyděšenej.. ale je takovej zvláštní.. ale sladkej!

10 lil lil | E-mail | 16. dubna 2006 v 17:49 | Reagovat

Kathin : taky myslim,lepci nez dyby stridal fanynky w posteli,to by sme meli jistotu ze je heterak,ale asi by se nam to moc nelibilo :D

11 Kathin Kathin | E-mail | 16. dubna 2006 v 18:00 | Reagovat

jj to jo!

12 Mimiri Mimiri | E-mail | 16. dubna 2006 v 18:26 | Reagovat

nooo jestli k tomu taky něco můžu:tak já bych taky řekla že spíš trochu zaskočenej a není si v tom davovim šílenství moc jistej... No ono si asi nedá tak rychle zvyknou na to že se z tebe skoro ze dne na den stane hvězda a lidi omdlívaj když se tě jen dotknou... (P.S ne že bych to taky nedělala :))

13 Iwik Iwik | E-mail | 16. dubna 2006 v 18:37 | Reagovat

MNo..tak musim rict,ze tohle bylo fakt uzasny,takhle neco popsat.A hrozne se mi libi,ze si vsechno rekla na rovinu,tak jak to je a ne jako ostatni,co upravujou svuj nazor,tak aby se libil ostatnim.! To fakt cenim :) Souhlasim naprosto se vsim,co jsi napsala,ale chtela bych jeste neco dodat nebo se zeptat?...spis znat nazor ostatnich... Myslim si,ze Billa zerou vsechny holky nejvice HLAVNE kvuli tomu,ze je jako holka.Snazi se nas presvedcit(mozna je to tak) o tom,ze hleda tu "pravou" a to je to,po cem touzi snad kazda divka-aby ji kluk miloval a byl ji verny . To jak si lakuje nehty,maluje se,dela si vlasy... To je dalsi vec,kdyby ste s nim chodili,tak si pripadate jako s nejlepsi kamaradkou ,kterou milujete a muzete si s ni/(m) promluvit (placnu) ,ze se vam zlomil nehet,nebo se ji/(ho) zeptat jestli vam ta nova tuzka na oci slusi,to jsou věci o kterych si s normalnim klukem asi nepromluvite,protože ho to nezajima ,a tak si divky mysli,ze když BILL vypada jako holka,ze se tak bude i chovat !?..  :)... Tak to je muj nazor ,doufam,ze me za to neservete…:) ..chci se jen zeptat ,proc vy ostatni si myslite,ze ho holky tak moc zerou??? =o))

14 Oriona Oriona | E-mail | 16. dubna 2006 v 19:13 | Reagovat

Iwik:Souhlasim s tebou, ve všem. Taky se asi líbí, protože je slavnej. Díky tomu i bohatej. No a je to teenager. Řekla bych, že asi polovina fanynek chcou být s ním, páč chcou být slavný a bohatý.

Nebo se jim prostě líbí, jakej je. A na slávě a jeho penězích jim zas tak nezáleží. Líbí se jim, jak zpívá, co dělá, co ho baví. Chtěj ho ochránit, postarat se o něj, protože vypadá tak křehce. Do týhle kategorie bych se řadila já:-)

15 romča romča | E-mail | 16. dubna 2006 v 19:49 | Reagovat

no tak ten článeček je naprosto super, tos napsala mocinky hezky, fakt dost good:P

Jinny prosím tě nevíš jestli tu reportáž z T-music dají na internet, ještě to tam není a mě to moc zajímá, na Očku jsem to viděla a abych pravdu řekla, tak Bill zpíval jaksi divně hlavně ten refrén z Rette mich (zpíval jaksi níž), v T-music to bylo lepší????

16 beiiik beiiik | E-mail | Web | 16. dubna 2006 v 20:07 | Reagovat

dobry članek :) no a o tom Billovi sem už taky takhle uvažovala takže nejsi sama :)

17 Michal Michal | 16. dubna 2006 v 21:00 | Reagovat

No tak musim rict ze sem taky videl ten zaznam z ocka a par dalsich klipu a tak na netu a Bill nam fakt mutuje. Jde to na jeho zpevu fakt poznat ze nedokaze vyzpivat vejsky a ve vyssich tonech je hlavne sila jeho hlasu silne omezena. A v tom zaznamu na ocku mu v jednu chvili pri zpivani DDM hlas jednou uplne typicky preskoci a krasne nam zamutuje do mikraku. :o)

Jako proste ted fakt zpiva dost spatne, ale na druhou stranu je pravda, jak uz bylo receno v clanku, ze kdyz se s takovim hlasem odvazi na podium tak je to fakt machr.

I kdyz pravda, kdyby ted nekam zalezl a pul roku se neukazal, tak by byla slava Tokio hotel ta tam, takze asi ani nema moc na vybranou. :o)

18 Michal Michal | 16. dubna 2006 v 21:26 | Reagovat

No a co se tyce toho jeho vzhledu a sexuality, tak nejprve sem taky myslel ze je to jen takova image aby byl proste zajimavej a aby se proste libil a tak se vic prodavalo. Ale kdyz sem se o TH zacal zajimat vic a vydel sem jak tu svou image postupne menil(a to uz od mala) a videl sem ruzny videa ze zakulisi a tak, tak musim rict, ze to rozhodne neni jen libiva maska, ale je to fakt neco, co vychazi primo z nej a odrazi jeho vnitrni rozpolozeni.

Neni to nejaka libiva, marketingove propracovana, maska, ktera by mela prilakat mlady rozvasneny fanynky, ale vnejsi projev jeho osobnosti.

A uprimne nekdo kdo vypada jako on, takova krehka kvetinka s hafem makeupu atd nemuze mit uplne normalni sexualitu.

Tezko rict jestli je gay, travestita nebo bisexual(kteri se nekdy maskuji jako metrosexualove, ale tohle by nebyl ten pripad).

Kazdopadne mnohem vic nez podezrely vzhled o nem vypovida jeho gestikulace.

To jakej mate uces ci jak se zmalujete muzete vedome lehce ovlivnit, ale to jakou mate gestikulaci v emocnich situacich se ovlivnuje hooodne tezko.

Spousta lidi uz si vsimla toho jak Bill treba podivne tleska, ale zkusenemu oku(gaye samozrejme) neuniknou i mnohem lehci naznaky tzv vykroucenosti.

Jinymy slovy jsou to pohyby ktere jsou spise feminni a velice casto jsou projevem odlisne sexuality ci dokocne transgender(nedej boze, to bych Billika fakt litoval).

Je sice mozne takovou gestikulaci adoptovat z okoli, ale otazkou je odkud?

Protoze Bill se pohybuje v relativne normalni spolecnosti, s dostatkem muzskych vzoru a ma kolem sebe dalsi 3 kluky kteri maji klasicky muzske chovani. A muzi obvykle logicky adoptuji chovani opet muzu. Chovani zen adoptuji pouze v pripade, ze jejich mysl je blizsi zenskemu uvazovani nez muzskemu.

A to je samozrejme v prevazne vecine pripad homosexualu ci transgender.

A to jak se chladne vyjadruje o holkach a nereaguje na fanynky tak jako ostatni a dokonce se i bez zavahani dokaze vyjadrit o klucich co se do nej zamilovali bych rekl jen podtrhava co sem napsal.

Shrnuto a podtrzeno, nevim jak na tom se sexualni ci genderovou orientaci je, ale myslim, ze s jistotou muzu rict ze to neni "normalni" heterosexual.

Myslim ze by pro vsechny mohlo byt zajimavy precist si intimni rozhovor se zpevakem Placebo kterej je v mnohem Billovi podobny(kdo si precetl hodne o Billovi tak v tomto rozhovoru najde vety ktery skoro jako by Bill ve svych interview citoval).

Odkaz: http://www.reflex.cz/Clanek23371.html

19 Oriona Oriona | E-mail | 16. dubna 2006 v 21:40 | Reagovat

Michal: Kolik ti je? A jakej máš na TH názor?

20 Lenka Lenka | E-mail | 16. dubna 2006 v 21:59 | Reagovat

Já bych chtěla vidět to video jak objímá ty plyšáčky a raduje se. Nechceš mi poslat tu adresu na to video??

21 Jinny Jinny | 16. dubna 2006 v 22:29 | Reagovat

Lidičky, moc mně to překvapuje a těší, že jsem Vás takhle podnítila k hlubokým úvahám a diskuzi. Zkusím to shrnout: v podstatě souhlasím úplně se vším, co jste kdo napsali. Nesmírně mně potěšilo, že se vyjadřujete pochvalně a zúčastněně. Když jsem článek psala, říkala jsem si, že mně nařknete, že Vám cpu svý názory - prostě jsem napsala co jsem vypozorovala + mý domněnky.

Předně myslím, že zatím asi kluci nejsou za ten rok nijak extrémně bohatí, to asi až časem, nemyslete, ale Universal music bude takovýhle teenagery žulit kde se dá - bohužel, zatím asi nejsou v pozici diktovat si moc podmínek. Že obě dvojčata vypadají o na některých fotkách jako holky je asi to nejíc sexy a specielně mně to přitahuje. Mám několik "teplých" kamarádů a jsou to ty nejlepší kombinace chlapa co Vás neotravuje, ale pochopí a vyslechne, toť naprostá pravda.

22 Jinny Jinny | 16. dubna 2006 v 22:51 | Reagovat

Teď k Michalovi: předně tě zdravím a vítám. Vzhledem k tomu, že jsi teprve druhý kluk, u kterého vidím zájem o Tokio Hotel, jsem potěšená, protože jedeš hlavně po muzice, ne po vzhledu, alespoň doufám :o)). Bylo by možný, že by jsi mi o sobě něco napsal, kolik ti je a co děláš, jsi zde prostě vzácný fenomén, také typuji, že vzhledem k vědomostem jsi buď dospělý, nebo máš podobný nechci napsat "problém", ale nic lepšího mně nenapadá, jako Bill. Napsal pro všechny, ne jen pro mně. V podstatě souhlasím s každým slovem, co jsi napsal, mluvíš o tom velice zasvědceně. Faktem zůstává, že Bill se líčil a oblékal do sukní již ve 13-ti letech, na té pěvecké soutěži, co byla podobná Superstar - momentálně nevím, jak se jmenovala. Možná už tenkrát byl tak vyspělý, že naplánoval jak zaujmout, ale možná to vycházelo z něj. V jednom článku z odkazu Naishy jsem četla, že image vznikla náhodou, když vymýšlel masku na halloween za upíra. Každopádně gest jsem si všimla také a díky nim jsem o tom začala přemýšlet. To jak spíná při interview ruce, jak vkládá jednu do druhé, jak se jemně směje a hlavně, viděla jsem jedno video, kde snídal a tak něžně jak držel vidličku, jsem jí v životě nedržela. Ale dost spekulací. Prostě možná nemá nic se sexualitou, možná má jen vyšší hladinu estrogenu místo testosteronu. Ze mně osobně musel mít táta taky radost, byla jsem vždycky spíš kluk. Nehrála si s panenkama, lezla po stromech, dobře střílím a nebaví mně moc vařit. Vypadám sice jako 100% holka, ale v hlavě uvažuju spíš chlapsky, občas se musím opravovat, protože píšu v mužském rodě - zvláštní, jinak se cítím dobře :o)). Jen bych se chtěla Michala zeptat, co znamená transgender a genderová, možná nejsem sama, kdo to potřebuje vysvětlit. Ještě mně napadlo z medicíny: vzhledem k tomu,že jsou s Tomem jednovaječná dvojčata, je dost kuriózní, že by jeden byl hetero a druhý homo, nebo metro, nebo prostě cokoliv od hetero odlišnýho. Chlapec se stává homosexuálním v matčině lůně, to je chvíle, kdy se změní hladina hormonů, většinou to vyvolá silný emotivní prožtek matky v těhotenství - například šok, smutek, úmrtí někoho z rodiny, pak se stane tato genetická přesmyčka či chyba. Kdyby jejich mamka něco takového prožila, mělo by to vliv přinejmenším na obě jednovaječná dvojčata, tak nevím. Je možné, že si kluci jen uvědomují svojí něžnou vizáž a Bill to prostě jen dotáhl k dokonalosti. Můj bývalý přítel byl přesně jako Bill, jemné dívčí rysy, ale povahou naprostý chlap, i když si neuměl moc dupnout. Od dětství vypadal jako jemná holčička, měli stejné oči a rty, a dost podobný nos a byl z holek taky vyjukaný, protože po něm prostě jeli, přitom oni ho moc nezajímaly, lepil si letadýlka, sestavoval počítače a byl bez nich v pohodě, přitom můžu potvrdit, byl naprosto normální hetero kluk.

23 Jinny Jinny | 16. dubna 2006 v 22:58 | Reagovat

Sorry - holky po něm jely - měla jsem tam hrubku. Možná je Bill prostě jenom extravagantní jako Merilyn Manson, (nevím jak se přesně píše), David Bowie, Jackson, zpěvák z Green day (má také namalované oči) a člen Placebo. Ona určitá vizáž k rocku patří a kluci popík asi hrát nechtějí.

24 Jinny Jinny | 16. dubna 2006 v 23:02 | Reagovat

Lenka: odkaz na videjko ti napíšu v pondělí, momentálně opět nejsem na svém PC v práci. Jsme s klukama na záhájení rybářské sezony ve Strakonicích, takže okupuju kámošův notebook. S těmy plyšáky mám fotku, bohužel jí nemám nataženou na blokes, ale opět na hard discu v práci.

25 Gosia Gosia | E-mail | Web | 16. dubna 2006 v 23:03 | Reagovat

HEJ!

I'm Gosia from Poland. Nice site :) I almost understand you! Your language is just like polisch with a little diffrents. Could you visit my site? Www.tokio-hotel-zwillinge.blog.onet.pl :) Pozdro!

26 Jinny Jinny | 16. dubna 2006 v 23:04 | Reagovat

Romča: jestli to tá T-music na stránky nevím, ale každopádně rozdělili záznam do více reportáží, takže příští sobotu v 11 hodin můžeš vidět zbytek, téměř o nic jsi nepřišla, jen o část rozhovoru a pár záběrů z koncíku, kde jak jsem psala, zpívá Bill nějak líp, než na záznamu v Óčku.

27 Adriana Adriana | 16. dubna 2006 v 23:11 | Reagovat

Bill mi přijde strašně zvláštní.

28 Jinny Jinny | 16. dubna 2006 v 23:20 | Reagovat

Hello Gosia, welcome to my blog. You are first foreing visitor :o)). I visited your web site, it´s perfect, you have many ineresting photos, which I never seen before, they are from some Poland concert? You have also very nice background. Also I saw, that Bill drink Actimel as well often. Also the Tom looked like girl more than Bill, when they was younger both. I will take some photots to my pc, just for me, not for this blog, they are very nice. I´ll be happy to have a touch with you again. My e-mail is madison@centrum.cz. Also I understund a little bit, because I had sometimes transport from France to Poland, (so I called to Poland) for example to Katowice (there was some accident with snow on roof, I think, I saw somethink in TV news, it was horrible). I hope everythink is o.k. now. So have a nice time and welcome again. Jinny P.s. may I asked you, how did you find my blog? I´m very interested in.

29 Tamara Tamara | 17. dubna 2006 v 0:24 | Reagovat

Ahojííkk..vela zajímavá diskuze...tady teda kritikou nešetříte..teda né přímo kritikou,ale svými názory:-)Bill je velice velice extravagantní klučína..ta jeho sukně co nosil ve svých 13ti je opravdu zvláštní..nevím co to mělo s jeho začínajcím rockovým stylem splečného..a Michalův článek byl tak zajímavý a přesvědčující...mě to teda velice ujistilo o Billově možná homosexualitě...Mno..náš Billíšek ten je opravdu hoodně zvlááštníí..a myslím,že právě svou tajemností..si získává velkou spoustu faninek:-))

30 Michal Michal | 17. dubna 2006 v 0:25 | Reagovat

No tak jak uz sem napsal tak sem gay. Tim sem myslim taky odpovedel na to jestli je muj zajem o TH ciste hudebni! :oD

Ne samozrejme ze neni. Kdyby kluci nebyli tak zajimavi i vzhledove tak bych se asi o Tokiace nezacal tolik zajimat, ale provdou je, ze i jejich hudba je dost dobra a nevsedni a myslim si, ze nejsou klasickou rychlokvaskou a ze se na scene udrzi dyl nez jednu sezonu.

No jinak je mi 21, a to ze sem gay vim zhruba tak od 16-17ti, takze uz mam v teto komunite poverne slusny zkusenosti.

Jinak vyraz gender je mezinarodni vyraz pro pohlavni identitu. Pouziva se misto pohlavi proto, ze pohlavim vecinou chapeme jakeho pohlavi je clovek fyzicky, zatimco gender vyjadruje spise to jakym pohlavim se clovek citi.

Genderova identita pote tedy logicky znamena to, s jakym pohlavim se clovek vnitrne identifikuje.

Jinak co se tyce vzniku homosexuality tak mas pravdu, az na to, ze ta zmena ktera nastane vlivem hormonalni nerovnovahy matky neni geneticka, ale ciste fyziologicka. V takovem pripade se odlisne vyvyne struktura hypotalamu.

Hypotalamus je takova mala, asi jako hrasek velka, cast muzku, ktera lezi primo uprostred hlavy a ktera je takovym nervovym uzlem, ktera dekoduje prakticky veskere myslenkove impulsy a vyvolava na ne citovou a telesnou reakci.

Ridi tepovou frekvenci, krevni tlak, teplotu tela, poceni atd. A mimo toho vseho take ridi vsechny emoce(a nasledne upravuje vyse zminene fyzicke procesy. Napr kdyz vidime nekoho kdo se nam libi, tak se nam rozbusi srdce a zrudneme=rozsiri se cevy v obliceji atd).

Jinak to ze mas ty takovy klukovsky chovani to je zpusobeno taky odlisnou strukturou hypotalamu stejne tak jako transgender(transsexualita starsim vyrazem) a vsechny mozny sexualni uchilky a podobne.

Jinak zajimava byla tvoje poznamka k tomu, ze by to ovlivnilo obe dvojcata. Toto je dosti pravdepodobne, ale ne zcela nezbytne. Dvojcata se vzdicky nevyvyji zcela symetricky a tak jedno dvojce v danou chvili mohlo byt ve vyvoji o kousek dal(nebo pozadu) a tak jej tato nerovnovaha neovlivnila tolik. To ze dvojcata nejsou uplne identicka vi kazdy kdo nejaka dvojcata zna. Pokud je mi znamo, tak i Bill je asi o 2 cm vyssi nez Tom. Takze to neni nezbytne aby oba meli stejnou vyvojovou odchylku.

Dalsi veci muzou byt enviromentalni vlivy, ktere zpusobily, ze Bill si svoji odlisnost uvedomuje mnohem silneji nez Tom a tak se mnohem silneji projevuje, ale to si nemyslim, protoze Tom nema ani naznaky onoho androgeniho chovani.

Jinak to se tyce toho ze podobna image k rocku patri tak to je fakt. Ale pokud sis precetla clanek na kterej sem daval odkaz tak tam prave zpevak Placebo rika jak je to s nim a neco nastinuje i o dalsich.

A v jeho pripade se jedna presne o to co sem popsal vyse. Proste u nej vytvorila bisexualni orientace + u nej doslo i k posunuti genderove identifikace blize k zene.

Jinak u tveho kamarada asi doslo pouze k posunuti genderu, ale sexualita zustala heterosexualni. Toto je taky mozne i kdyz ponekud neobvykle, protoze prave znema genderove identifikace obvykle zpusobi alespon castecnou zmenu pristupu k sexualite. Prave tak jak pise zpevak Placebo. Proste clovek chce objevovat svoji zenskou stranku a soucasti zenskosti je i sex s muzem. Ale nemusi tomu tak byt.

Jinak jak si psala ze Bill byl takovy uz na vystopeni ve Star Search(tak se ta soutez jmenovala) tak to jen dosvecuje ze to neni jen slusiva image ale je to jeho prirozenost. Pac tam jeste zpival popik kde extravagance neni tak uplne IN. A taky casto rikal ze takovy slaby a zzenstily byl prakticky od malicka a mel s tim problemy od zacatku skoly.

Jak rikam, je tezke rict jak na tom je. Mozna ze se zkutecne jedna jen o ponekud odlisnou genderovou identifikaci ale pritom zustava zcela heterosexualni(tim myslim ze homosexuali neni ani latentne="i vuci sobe skryte"), ale spis bych typoval ze i jeho sexualita bude ne zcela typicka jako ve vecine pripadu.

Ale to jsou jen uvahy a nejak jednoznacne to zjistit nejde. Na to jak to je bude muset myslim jeste sam teprve prijit a jestli se to nekdy verejnost dozvi, to vi jen buh(ne nejsem poboznej).

No, treba se to dozvime za 50 let az napise memoary. :o)

Zatim cau a klidne rad zas o necem pokecam. ;o)

31 Monika Monika | E-mail | 17. dubna 2006 v 1:01 | Reagovat

V prvom rade musím pochváliť tento blog.  Pozerám, že tu v príspevkoch nie sú len samé dievčatá; tvorkyňa má 28...a ja som si myslela, že ako 19ročná som najstaršia z fanúšikov TH ;-)

Článok je naozaj podarený, toľko zaujímavých postrehov som pokope nevidela; diskusia prebieha pomaly na odbornej úrovni...ďakujem Michalovi za vyčerpávajúce odpovede.    

A čo sa týka Billa, jeho sexualita je jeho vec. Hlavné je, aby bol on vo svojom živote šťastný.

32 Mary-Kate Mary-Kate | 17. dubna 2006 v 1:31 | Reagovat

Chce se mi brecet...=o(

33 Michal Michal | 17. dubna 2006 v 1:32 | Reagovat

A proc plosimte? :o)

34 Naisha Naisha | 17. dubna 2006 v 7:49 | Reagovat

ehmm... Jinny , Michale .. že se vám to chce psát tak dlouhý příspvěky , ale co .. já se taky vyjádřím a abyste věděli tak moc nesouhlasím v tom , že se Billovi šťouráme v jeho sexuální orientaci ... mě by se líbil jak s vizáží tak hudebně i kdyby byl na kluky , což není zas tak moc strašného , slyšela jsem , že homosexuálové jsou úžasní chlapi s kterejma se dá úplně úžasně kecat a já bych mu víc i věřila :)) ... ale zase k věci , podle mě je to Billova věc na co je a podle mě je na holky , akorát já kdyby se po mně tisíce holek sápalo tak bych zdrhala , jako by mě hořela koule u zadku :)) moment musím dneska do kostela :)) .. za chvilku se vrátím a dopíšu to ..

35 Naisha Naisha | 17. dubna 2006 v 8:11 | Reagovat

jo už jsem tu :)) ... jinak k věci :)) .. takže se Billovi nedivte , že před fanynkama zdrhá chudák ... víme všichni , že má víc fanynek než osatní členové kapely tak asi proto se hned zastavil , páč kdyby se zastavil na nějákým místě a tam dobrých 5 minut stál tak by už chudak asi nežil :)) ... podle toho jak jsem viděla záběry fanynek z óčka jak moc ho milujou tak to byly v běžným pubertálním záchvatu ... a já bych se bála holek pubertacek který by mě ulíbaly k smrti :)) a jediný problém as jeho vizáží je ten , že se dá rozmazat :)) , ale to co on nosí nebo co dělá se svým obličejem je tařka jeho věc a my mu v tom nemůžeme bránit .. i když mu víc sluší bez těch šminek :)) ... je to čisztě jenom můj názor a kdo s tím nesouhlasí nemusí já ho nenutím :)) páá

36 Oriona Oriona | E-mail | 17. dubna 2006 v 8:51 | Reagovat

Naisha: Vy máte mše tak brzo ráno? My máme od 8:30. Já dneska nešla protože už nejsou sváteční mše...a nechci být utřískaná pomlázkou do fialova. A nemáte to v kostele nějaký krátký? Nám to trvá kolem hodiny...

Jinak s tebou v názorech souhlasim:-)

37 Naisha Naisha | 17. dubna 2006 v 9:14 | Reagovat

oriona >> no mše ani tak ne to je jenom začátek tam sem musela kvůli babičce a dědečkovi .. a hned jsem šla :)) ...

38 Renča Renča | E-mail | Web | 18. dubna 2006 v 8:31 | Reagovat

Tak když už sem narazila na tento bolg,tak sem napíšu svůj názor.Bill se mi líbí,to bez ebat,ale kdyby nebyl slavnej a já ho potkala na ulici s touto ,,holčičí" image,asi bych si řekla ,,Jé,to je pěkná holka"kdybych pozděj zjistila,že je to kluk,určitě bych si řrkla,že je ,,divnej"!Jelikož už nám Billa představili v nové image jako kluka (mimochodem,byla sem lehce v šoku)tak není co namítat,dřív byl Bill ve svém manga-stylu usměvavější,rozhodně se víc smál,všimněte si!Možná lehčí sklon k tran.má,ale je to jeho věc,i kdyby si hlavu vyholil,dal si na sebe blůzu a mini,líbit se nám bude stejně!No nemám pravdu?=)

39 Jinny Jinny | 19. dubna 2006 v 13:25 | Reagovat

Monika a Tamara: souhlasím.

40 Jinny Jinny | 19. dubna 2006 v 13:33 | Reagovat

Michal: ahoj, ty se mi líbíš čím dál víc. Teď teprve zjišťuju, jak to máte komplikovaný, kolik se toho o sobě musíte naučit, aby jste poznali co se vlastně stalo. Jsem ráda, když večer vidím na "Óčku" (běžet textovky, kde kluci hledají kluky), protože jste byli vždycky utlačovaný, nemohli jste se k tomu přiznat (za komunismu), tak jsem šťastná, že se můžete seznamovat jako zbytek populace. Docela jsi mně zaskočil, že asi nejsem ouplně normální, ale co hlavně, že mi hypotalamus alespoň nějak funguje, myslí mi to a trefím se lžící do pusy :o)).Že to byla genetická vada jsem napsala špatně, prostě si všechno prenatální spojuji s genetikou, díky za korekci. Jinak děkuji za celý příspěvek, muselo dát práci ho sepsat. Ale jsi snad jedinej člověk na kterýho na 0,1% žárlím, že se mu líbí Bill, u holek je to běžný, "je nás všech", ale dělit se o něj s klukem? (No určo nejsi jediný, stojím pevně na zemi). Byla jsem vždycky upřímná a otevřená, tak doufám, že se neurazíš. Moc ráda zase někdy pokecám, mocinky mně to baví. Tak se zatím měj fajnově líp než my heteráči.

41 Jinny Jinny | 19. dubna 2006 v 13:42 | Reagovat

Naisha: tak nebuť naštvaná. Tímto se všem omlouvám, smyslem nebylo Billa ani pomlouvat, ani dělat jeho psychologický profil, nedej bože ho měnit. Jen jsem chtěla vědět, zda o tom uvažuje i někdo jiný než já a jaký je názor ostatních. TÍMTO PROHLAŠUJI, ŽE HO RESPEKTUJI, DOKONCE KAŽDÝ CHLUP NA JEHO TĚLE - a že jich asi moc nemá. Ne, už si dělám zase legraci. Jen jsem napsala článek a doufala, že se tu sejde pár protichůdných názorů. Určitě nechci, aby tu někdo přesvědšoval někoho jiného, jaký Bill je a není (je to JEHO VĚC - to je jasný) , ale to se naštěstí nestalo, chodí sem samí rozumní lidi, za což Vám vzdávám velkej hold. Když o něm tolik lidí sní, myslela jsem, že sní i o tomto. Osobně myslím, že je 100% na holky a je jen trošku extravagantní (viz ten hypotalamus). Možná je víc cool, než my všichni ostatní - zakomplexovaní. Tebe Naisho si Vážím jako čtenáře micinky moc, takže buď v pohodě a nemysli, vždyť já bych na kluky z TH nedala dopustit. Vlastním tělem bych je bránila jako Lvice, a že nekecám, dokonce to mám v příjmení, ale pšt....

42 Jinny Jinny | 19. dubna 2006 v 13:42 | Reagovat

Sorry za ty dlouhý komentáře, já jsem byla vždycky ukecaná.....

43 Jinny Jinny | 19. dubna 2006 v 13:44 | Reagovat

Renča: máš.

Naisaha: myslím, že jste poznali, že mám homosexuály moc ráda a trošku je i obdivuju, za to co všechno musí zkousnout od okolí

44 Ely Ely | 19. dubna 2006 v 14:23 | Reagovat

Ahoj, právě jsem dočetla všechny komentáře a tak sem trochu unavená...má to fakt veliký ohlas, co? Souhlasím s Michalem (mimochodem nestuduješ náhodou vejšku?) a i jinýma komentářem, ale myslím, že nemůžeme nikoho soudit (no, nevím jestli je tohle to správný slovo, ale mě teď žádný jiný nenapadlo a nechce se mi přemýšletJ) pokud ho osobně neznáme…do hlavy mu nevidíme a tak nemůžeme vědět co si myslí atd. Vím, že gestikulace a jeho chování o něm něco říká, ale stejně….

45 Danča Danča | 19. dubna 2006 v 15:14 | Reagovat

Ahojky, jen se chci zeptat, to jsi s nima mluvila anglicky ?? A oni měli čas se s tebou bavit, když tam bylo tolik jinejch fanynek ??

46 terka terka | E-mail | 19. dubna 2006 v 16:53 | Reagovat

das sem prosim ten obrazek nebo odkaz jak se mazli s teme plysakama????

47 Michal Michal | 19. dubna 2006 v 17:57 | Reagovat

Jinny: No podle me budes asi fakt fajnova zenska se kterou bych si asi celkem rozumel. Jinak to ze i ty ses trochu divna podle me neni nic spatnyho. Jako nebejt ruznejch odchylek, uchilek a variaci tak by byla na svete podle me desna nuda! :oD

Jinak dik ze fandis klukum na kluky. K tomu jak uz je to dneska v pohode, ze se clovek muze normalne s klukem seznamit a chodit s nim musim rict, ze je to tak na 50%.

Protoze diky rozsahlim prevazne politickym kampanim uz si vecina lidi vstipila do hlavy, ze GAYOVE SE NESMI DISKRIMINOVAT. A to je tak vse.:o) Ptotoze to ze clovek nediskriminuje, to ze tzv toleruje znamena ve zkratce "Ty ignoruj me a ja budu ignorovat tebe".

Nediskriminovat je fajn a je to potreba, ale akceptovani odlisnych lidi je vec jina.

Sice uz by si malokdo dovolil nekoho vyhodit z prace jen proto ze je to gay, ale co myslis ze by udelal chlap(heterak) kdyby ho nejakej gay pozval na kafe a ten heterak by to o nem vedel? :o)

Kolik chlapu by radsi rychle vyklidilo pole? :o)

Ely: Ano studuju vysoukou skolu ale moc me to nebavi, takze s tim ted seknu a zacinam podnikat. Sem trochu snilek a clovek co jde rad proti proudu, ale zase si to muzu dovolit. Tim ze sem gay se nemusim starat o to, jestli nekdy uzivim rodinu a ja nevim co a tak si muzu se svym zivotem provadet kdejakou vylomeninu.

I kdyz teda homelessak neni zrovna kariera v ktere bych s vzhlizel. :oD

Jak jeden kamos vtipne poznamenal: "Zena a deti nebudou, zbejva kariera!" :o)

PRO VSECHNY: Pripojuju se k Jinny v tom, ze sem se rozhodne nesnazil nejak Billa zesmesnit. Naopak, sem jeho vzhledem a vystupovanim fascinovan a musim rict ze me i dost pritahuje. I kdyz s tema sminkama to i podle me dost prehani a bez nich, a nebo jen s trochou kontur kolem oci, by vypadal mnohem lip. Videl sem par fotek kde je "naprirodno" a je to fakt fesak. :o) Konec koncu stejne jako jeho bracha ze kteryho se pomalu zacina stavat fakt kusanec(a navic pekne sladkej). ;o)

No a ja bych na jeho 100%ni heterosexualitu nevsazel, spis bych to tipnul tak 50/50, ale je fakt ze do jeho zahadne mysli nevidim a je to jen takovej muj typ. :o)

A uprimne je mozna ovlivnenej trochu tim, ze bych si pral aby to tak bylo, stejne jako spousta dalsich kluku, to mi verte. I kdyz jta spousta je jen malej zlomek oproti te mase heterosexualnich pubertacek a jinych zenstin. :o)

A pripojuju se k vyjadreni, ze na tomto blogu sou bezva lidi se kterejma se dobre keca a ne jen hafo zblbnutejch 13tek(tim nechci nikoho urazit) kteri odmitaji jakoukoli inteligentni diskuzi a kecaji jen o tom, na ktere fotce je Bill pripadne Tom hezci a kdo ma vic jejich suvenyru.

Ps.: Taky chci videt tu fotku Billa jak se mazli plysakamaaaaa!!!! :o)

48 Oriona Oriona | E-mail | 19. dubna 2006 v 19:07 | Reagovat

S Michalem musím i jako předtím ve všem souhlasit. Zvlášť v PS. Jinny, nenech se přemlouvat. Vložíš nám sem prosím tu foku, jak se Bill mazlí s plyšáčkama?

Zdááárek:-)

49 romča romča | E-mail | 19. dubna 2006 v 19:42 | Reagovat

No, tak Michale, klobouk dolů, moc se mi líbí tvůj názor na Billa i když bych byla radši kdyby to byla jenom doměnka, přece jenom, jsem holka že, a Bill je opravdu sexy klášnej klučina:O)

A i kdyby to byla pravda tak se můj názor na Tokiáčky stejně nezmění, budu je obdivovat i nadále.

Mě se ale stejně víc než Bill, líbí Tom, má takovej rošťáckej kukuč, ten jeho úsměv, wow. Je naprosto k sežrání

A MOMENT,

to upozorňuju že NEJSEM nějaká zpitomělá třináctka.

(Případně se omlouvám všem (rozumným) třináctiletým slečnám, nechci nikoho urazit)

Mno,taky Georg je velice sympatickej a ono se to nezdá, ale když se usměje tak jdu do kolen, skoro stejně jako u Toma.

Jo Jinny, ta fotka Billa s plyšákama by se fakt šikla:-)

50 Ely Ely | 19. dubna 2006 v 21:20 | Reagovat

Michal: To nedělej, vejška je přece vždycky hodí... já jsem ještě v prváku a už taky uvažuju, že budu studovat dál (pokud na to budu mít vědomostně). Podnikat můžeš začít pak, ne?:o)

51 Ely Ely | 19. dubna 2006 v 21:21 | Reagovat

Omlouvám se za překlepy:)

52 Michal Michal | 19. dubna 2006 v 22:55 | Reagovat

No muzu zacit pozdejs, ale for je v tom ze nechci.

Chapes me vejska sere, nebavi me ucit se haldy volovin a klanet se tem senilnim profesorum a hadat se s tou masinerii na studijnim jen proto abych mel nejaky pitomy lejstro a pak se kolem me nejakej blbec s ucnakem prohanel ve sportaku a chlamal se mi do xichtu.

Vejska se hodi, ale neni to to, co rozhozhoduje o tom jak uspesnej a stastnej bude clovek v zivote.

A ja sem ted podruhe v prvaku. Jen proto ze by me rodice prestaly podporovat kdybych se na to vybodnul a to si nemuzu dovolit.

Ale proste na zkouzky uz ani nepujdu. Nemelo by to cenu pac by mi uz stejne nevysli kredity pac sem se na to vykaslal uz v zimnim semestru.

Proste ja chci zit ted a ne za nekolik let. A navic za tech nekolik let, bych zacal podnikat asi stejne jako ted, takze skoda promrhanyho casu.

Jako chapu ze pro mnoho lidi to bude vypadat tak, ze delam volovinu, ale proste je to moje rozhodnuti a se svym ujetym zivotem si muzu delat co chcu. :o)

Spis mi prej at se mi dari a mozna i na tu vejsku nekdy dojde. Nejakou fajnovou a asi soukromou, aby to nebylo vsechno tak posahany, komousky a omsely. :o)

53 Michal Michal | 19. dubna 2006 v 23:02 | Reagovat

Btw, uz sem stravil ve skole dohromady 15 let. :o)

Jako 15 z 21let ve skole uz je fakt mazec a uz fakt potrebuju pauzu. :o)V podstate z celyho zivota si nepamatuju skoro nic jinyho nez skolu, skolu a zase skolu. A nic sem z toho zatim nikdy nemel.

Mimochodem souhlasim s Billem v tom, ze nejvic se clovek nauci praxi. Proste skola zivota a ne nejaky keci teoretiku, kteri nevytahly paty z katedry. :o)

54 Naisha Naisha | 20. dubna 2006 v 6:31 | Reagovat

Jinny >> asi to vyznělo divně a naštavaně , ale já sem to mysleal normálně a respektuju tvůj názorek :)) ... chapu , že jsi napsala jenom co si myslíš . a já v dobrým sem naposala , že  je to jeho věc :)) ... jinak se mějte vážně moc hezky a držte mi palečky při dnešní čtvrtletce :))

55 Ely Ely | 20. dubna 2006 v 21:16 | Reagovat

Michal:no jo, ty máš prostě moc dobrý argumenty....:o) na to nemůžu nic namítat, tak Ti přeju ať Ti to všechno výjde, jak si přeješ:o)

56 Michal Michal | 20. dubna 2006 v 22:47 | Reagovat

Ely, dikes. ;o)

Btw, kolik ze ti to je let a odkud jsi? At mam prehled. :o)

57 Jinny Jinny | 21. dubna 2006 v 8:44 | Reagovat

Danča: ahoj, ano, bavili jsme se anglicky. V popisu Billa líčím, jak se to vlastně stalo, že měl chvilku času prohodit pár slov, navíc jsem pěkně neodbytná, když si něco zamanu, takže jsem prostě věděla, že s ním mluvit chci, musím a budu :o)) no a ono to náhodou vyšlo. Byli jsme na konci zábran, kluci už neměli kam postupovat a nevěděli, zda už se vrátit, proto vzniklo těch pár chvil, pro prohození pár slov.

58 Jinny Jinny | 21. dubna 2006 v 8:45 | Reagovat

Terka: neboj, myslím na tebe ve dne v noci, ale prostě nestíhám, slibuju, že dneska se k tomu snad dostanu. Musím ho napřed najít. Dám sem i fotku, kterou mám z toho videa. Vydrž vydrž, videí jsme už viděla hodně, musím je všechny prohlídnout, které to vlastně bylo.

59 Jinny Jinny | 21. dubna 2006 v 8:54 | Reagovat

Naisha: tak alles gute a DRŽÍM VŠECH 100 PALCŮ CO MÁM :o)) (stohožka)

60 Jinny Jinny | 21. dubna 2006 v 8:59 | Reagovat

Michal: tvé rozhotnutí chápu. Jen taková poznámka, vysoký školy mám 2, takže chápu tu mašinérii se zápočtama v prváku, ale na druhou stranu, mám na ty časy nejlepší vzpomínky a že jsem studovala 18 let celkem. Vejška měla 6 let a pak ještě dodělat tu druhou, která byla souběžně. Ale věř mi, práce je strašně svazující. Dělám už 4 rokem a sakra ráda vzpomínám na 3 měsíční prázdniny na vysoký škole, vždycinky, když si beru týdenní dovolenou :o)). Taky ti ten zatrackanej papír otevře dveře, dam jako středoškolák nemůžeš. Jako viz já tady. Bez toho papíru bych neměla tuhle židli a nemohla Vám teď psát. Takže hodně štěstí....

61 Michal Michal | 21. dubna 2006 v 11:33 | Reagovat

Jinny: Sice smekam za to ze mas 2 vysoky skoly, ale koukam ze pozorne cist te asi nenaucily. :oD

Ne, nic proti, ale myslim ze sem jasne nekolikrat zduraznil ze hodlam podnikat a ne pracovat.

Takze proste zidli budu mit takovou jakou si koupim a to jaky dvere se mi otevrou zalezi jen na tom, jaky dvere proste otevru ja. :o)

Vim ze sem mozna blazen, ale ja uz sem proste takovej.

A jaky si to udelam takovy to mam. A kdyz to podelam, tak za to budu moct jen ja, ja, ja, jenom ja a tak budu moct nakopat jen sam sobe a pro priste se poucim.

A to je zivot jakej chci zit.

Bejt svym panem a ne se klanet nejakymu bossovi. No uvidime jak to bude. Snad to vyjde. :o)

62 Rézinka Rézinka | 21. dubna 2006 v 12:10 | Reagovat

Mě přijde Bill takovej...No že se chová spíš jak holka, a čím je starší, tím víc se to snaží skrýt.Třeba v té soutěži Star search.Já si nemůžu pomoct, ale jak u toho tancuje....Tady je odkaz na to video.Kdybych ho neznala, fakt bych si myslela, že je holka

http://www.youtube.com/watch?v=ojvPo5ll3V4&search=bill%20kaulitz

63 Rézinka Rézinka | 21. dubna 2006 v 12:29 | Reagovat

Zas na druhou stranu...No spíš se snaži nechovat se jak holka, ale i tak : někde se ta jeho "holčičí část" musí odrážet, a to je ve vzhledu.

64 lil lil | E-mail | 21. dubna 2006 v 13:39 | Reagovat

me pride,ze se Bill zmnenil,co si prodlouzil haro...proste dyz si jednou za rock sednu u youtube a zacnu prolejzat tu kupu widei,a widim tam staryho Billa,tak je proste jinej,jinak sedi,jinak stoji,jinak chodi,jinak se smeje...proste je jinej...ten starej Bill byl trozku muzstejsi,i dyz byl mladsi... ;( proste Bill uz neni to co bejwal... ;(

65 Naisha Naisha | 21. dubna 2006 v 13:55 | Reagovat

Díky , ale ty palečky potřebuju Jinny spíš na příjmačky z testu mám 2 a 3 ... jéé já su máslo neumím ani svůj rodnej jazyk :))

66 Ely Ely | 21. dubna 2006 v 14:14 | Reagovat

Michal:Já sem rozená Pražačka a chodím po tomto světě celých 16 let (i když na začátku jsem nechodila :o)). A kde vlastně máš své kořeny Ty?

67 Kathin Kathin | E-mail | 21. dubna 2006 v 15:28 | Reagovat

lil: já s tebou souhlasím.. taky kdyz si prohlížím ty videa na youtube.. přijde mi že byl dřív jinačí.. a taky na podiích.. dycky tam jak živel běhal atd.. ted vetsinou stojí.. nebo tak , nedávno sem videla video.. kde legracne zacal cupitat na místě :D.

(jeee.... stejne je moc krásný! (furt koukám na ty fotky z ruznych casaku co mam po pokoji a řikam si jak je nadhernej :D:D:D)

68 LUNA LUNA | 21. dubna 2006 v 15:29 | Reagovat

Kto je to metrosexual?

69 Oriona Oriona | E-mail | 21. dubna 2006 v 15:34 | Reagovat

Třeba se nezměnil, vždy´t na těch fotkách, jak jde nebo spát nebo vstává se docela dost sladce usmívá. Třeba v soukromí zůstal stejnej.

70 Jinny Jinny | 21. dubna 2006 v 15:47 | Reagovat

Řekla bych, že dřív býval víc bezstarostný. Teď z něj vídávám víc póz. Jako by se pořád kontroloval. Těším se, až jak bude vypadat za 10 let, to z něj bude kus chlapa, kterýho bych teď brala všema 20-ti. Bože, to už ale budu stará baba.

71 Jinny Jinny | 21. dubna 2006 v 15:48 | Reagovat

Naisha: dobře, držím opět všchny palce co mám a co kde seženu. Hlavně, že to máš za sebou :o)). Jaký přijímačky? Kolik ti je? 18? Chystáš se na vysokou?

Jsem zvědavka viď?

72 Andy Andy | E-mail | Web | 21. dubna 2006 v 16:39 | Reagovat

Ahojík všichni!!!tak jsem sem zabloudila a vidím ,že je to tady teda dost hustýýý!!!je mi sice 14,ale doufám,že vám taky mohu zdělit svůj názor.-)!!!!do dneška nechápu poroč Bill nosil na některých těch vystoupeních sukni!!!image nebo co???Ohledně Billa nevím co si mám myslet!!!myslím si,že určitě není homosexual!!!Mě by ty fanynky asi taky lezli krkem ,ale viděla jsem strašně moc videí a fotek kde se na ně usmívá ,obímá a tak podobně!!!Myslím,že chce být hlavně uspěšný zpěvák a příliš se moc ted o fanynky nezajímá!!!!Hrozně se mi líbí ,když řekl:že čeká na tu opravdouvou ůlásku!!!To je mrtě sladký!!!!Bill je trochu zvláštní,ale myslím,že to je právě to co holky tak strašně na něm přitahuje!!!!Myslím,že holky na něho letí pro to,že je jak už bylo řečeno něco jako nejleší kamarádka!!když ho vidím ,njradši bych ho objala a řekla bych mu i to největší tajemství!!!Je strašně zvláštní člověk!!Nikdy jsem nikoho takového nepotkala!!!Nevím možná má trošičku odlišné sklony,ale podle mého názoru je normal na holky!!!Prostě je to klásnej klučina,který hledá tu pravou lásku a ne nějakou uřvanou fanynku!!!Moc mu fandím a doufám,že Tokiáci nebudou jen taková rychlokvaška,ale že tady budou ještě pěkně dlouho a my se třeba časem dozvíme,jak to s Billem doopravdy je:o)!!!!No nějak jsem se rozpovídala no:o)!!!Jj jinak Jinny máš mocinky pěknej blogís!!taky jsem si tedf udělala novej a tak bych byla mocinky ráda kdyby jste se vtam přišli juknouz a třeba aj napsali nějakej ten komentář:o)!!!Díky moc!!mám vás všechny moc lááááda:o)!!Pá Andy:o)

73 Michal Michal | 21. dubna 2006 v 18:14 | Reagovat

Ely: No ja mam koreny v Plzni, tam sem se narodil, ale jinak ted ziju v Olomouci.

Dira jedna. :o)

Zavidim prazakum. :o)

74 Mája Mája | E-mail | 21. dubna 2006 v 20:57 | Reagovat

Ahoi...no obdivuju tvůj názor na Billa...jasně možná se o sebe stará víc než to je u kluků normální...a třeba je i citlivka...ale je strašně sladoučkej a křehoučkej....Strašně se mi jako osobnost líbí..nemyslim si že by byl nějak zvláštní jen...má svůj styl!..Já svůj už hosně dlouho hledám..znáte to?!.takovej divnej pocit a každou chvilku se mi líběj jiný styly atd...ne jen hudby,ale i oblíkání...jediný TH  se mě už 2roky držej a to jsem ráda :D ...snad už brzo najdu svůj styl a budu O.K....

Láskuju TH..a i kdyby to byly holky,bo buzeranti..tak z mího srdíčka už je nikdy nepustim!Jsou NEJ!!!!!!!!!

Mějte se a dyžtak píněte na maila kdo chcete pokecat ;)

75 Jinny Jinny | 21. dubna 2006 v 21:32 | Reagovat

Michal: Olomouc? Jaká díra, je to tam krásný, máme tam centrálu. Až tam zase pojedu, třeba zajdeme na kafčo. Určo dojedu v prosinci týden přej Ježískem - firemní večírek :o)) Jinny pražanda.

76 Jinny Jinny | 21. dubna 2006 v 21:33 | Reagovat

Mája - to je fakt krásně napsaný, sama bych to nenapsala líp. Jen tak dál.

77 Jinny Jinny | 21. dubna 2006 v 21:34 | Reagovat

Andy: na to, že ti je 14 to máš v hlavě pěkně srovnaný - to je fajn :o)). Super názory.

78 čůslinka:) čůslinka:) | E-mail | 21. dubna 2006 v 22:57 | Reagovat

Je to hezký jak si to popsala,Billovi se fakt asi líbí být originální,žídnýho takovýho druhýho kluka nenajdete,neni jako zástupy nagelovaných diskantů,přináší novej styl a ten se doufám hned tak neokouká. je taky jasný že nahrávací studio udělá hvězdu i z nezpěváka a Bill doopravdy zpívá maličko falešně,nebo to vůbec nevyzpívá-viz Rette mich bo Durch den Monsun. V nahrávacím studiu se dá hlas naprosto vyčistit,všechyn nedostatky a tak. Možnás e tam člověk i víc odváže.

79 Michal Michal | 22. dubna 2006 v 0:13 | Reagovat

No s tim hlasem je to podle me hodne tim ze ted Bill mutuje a tak za rok ci dva uz ten hlas muze bejt pekne posazenej a vyzpivanej. :o)

Ja v to doufam, pac je fakt ze ted kdyz zpiva nazivo tak to fakt nedava a obcas i totalne zamutuje. :o)

Ale jak uz to tu myslim bylo nekde probirany, kdyz se i v te mutaci odvazi na podium, tak je to fakt celkem vodvaznej kluk. :o)

80 eWe eWe | E-mail | 22. dubna 2006 v 0:29 | Reagovat

Hmmm, no velmo zaujimava diskusia, tiez by som rada pridala svoj nazor :) Ja myslim, ze ako zmenil image, nezmenil sa povahovo...akurat mozno trocha dospel...A myslim ze je to aj fajn, je mozne ze v tych 13-15 rokoch sa choval jak baba, ale neskor si mozno uvedomil, ze je chalan a chce nim byt...aspon mi to tak pripada, ked si pozeram stare videa a nove, je tam v chovani urcita zmena...a inak Billa velmi lubim ako kazdy iny ;)

81 Naisha Naisha | 22. dubna 2006 v 10:00 | Reagovat

Nee ... asi tě Jinny zklamu , ale jdu na gympl :)) ... španělskej jéé to zaas bude ...

82 Lenka Lenka | E-mail | 22. dubna 2006 v 18:18 | Reagovat

Ahoj Jinny pošlel my teda ten odkaz na to videjko s tím Billíkem jak se raduje  a objímá ty plyšáčky???

83 Andy Andy | E-mail | Web | 23. dubna 2006 v 16:40 | Reagovat

Jinny:Díkes,říkám co si myslím!!!Juj kéž by Bill čekal s tou láskou zrovna na mě:o)!!!!Vtip samože:o)!!!No třeba ho nakonec jedna z nás uloví!!je to sice dost nepravděpodobný,ale co nikdy neříkej nikdy ne???Tak se mějte!!Pá Andy:o)

84 lila lila | E-mail | 24. dubna 2006 v 22:12 | Reagovat

Ve většině co píšeš s tebou souhlasím, musím Tě pochválit za takové odhadnutí osobnosti každého z nich, mám na to podobný názor. Jediná věc mi příjde poněkud přehnaná. To, co píšete o tom jak je Bill tajemný a jak má složitou osobnost- fajn, já to beru. Ale uznej, většina lidí, kteří pracují v oblasti zábavního průmyslu musí mít charisma a musí z nich vyzařovat určitá aura, takže mi to příjde s tou tajemností poněkud přehnané. Je to prostě jeden z těch zajímavějších lidí, kterých je na světě opravdu hodně, kteří dostali šanci a dokázali se jí chopit a dobře zužitkovat.  A co se týká jeho sexuálního zaměření- to že se nevybavuje o holkách může znamet jen to, že si brání soukromí. A malování a jeho jemné pohyby? Znám pár mužů, kteří se chovají velmi kulturně a mají jemné pohyby a jsou to 100 procentní heterosexuálové. Pokud jde o líčení, který zpěvák ted nepoužívá pudr? moc jich není, a líčení - může tím vyjadřovat jakou má rád hudbu a od té se životní styl určuje.

85 Michal Michal | 24. dubna 2006 v 23:54 | Reagovat

lila: No nechci se k tem diskusim o orientaci a genderu vracet, pac sou to jen dohady, ale je rozdil mezi "kulturnima pohypaba" a feminnim tzv. vykroucenym chovanim.

Jako mozna se fakt mylim, ale znam hodne gayu a bi a i nejaky transgender a ver mi ze ty jemny nyance v pohybech se velice tezko daji jakkoli naucit ci napodobit.

Daji se docela slusne skryt pod natlakem spolecnosti, i kdyz ne uplne, ale pokud se clovek projevi tak zkuseny oko fakt pozna kdy se jedna o projev feminni osobnosti. Jak rikam, netroufam si rict jak to s nim presne je, ale proste vazne nepochybuju ze je uvnitr vic feminni(z jakehokoli duvodu) nez beznej muz. No mozna temer nepochybuju. ;o)

86 Jinny Jinny | 25. dubna 2006 v 8:48 | Reagovat

Lenka: tady jsou, našla je o víkendu, po 2 hodinovém hledání IWIK.

http://www.youtube.com/watch?v=yL6TqWDiVbs&search=tokio%20hotel

Tady zpomaleně, bohužel mi nešlo, třeba budeš mít větší štěstí.

http://www.youtube.com/watch?v=SQ6Ft-N4X3A&search=tokio%20hotel

87 Jinny Jinny | 25. dubna 2006 v 8:53 | Reagovat

Lila: možná je pro mně tak tajemnej, protože jsem ho prostě nedokázala popsat okamžitě, jako kluky. U nich jsem sedla, napsala, dopsala. U Billa, jsem se houpala v křesle, okusovala tužku a přemýšlela jaký vlastně je a to co jsem napsala jsou spíš jen postřehy, prostě do něj nevídím a to mně žere :o). Ale kdybych do něj viděla, ztratil by svoje kouzlo, je charismatická osobnost, souhlasím s tebou. Každopádně jsme všichni rádi, že je jaký je. Kdyby byl víc obyčejný, nebyl by tak zajímavý.  Bože to je věta, ale už jsem jí napsala, mazat jí nebudu :o)).

88 lila lila | E-mail | 25. dubna 2006 v 22:20 | Reagovat

to o tom kouzlu- to si nemyslím, to kouzlo bude pořád trvat, i když bys ho měla trochu přečteného, vždycky tě může něčím překvapit, ale to každý člověk, že..

89 Ren Ren | 26. dubna 2006 v 16:34 | Reagovat

Bill je osobnost je prostě trochu citlivější ale takový kluci prý bývají nejvěrnější!!!A co se tyče toho že se při otázce o...... obrací spíš k tomvi?  pomyslete asi mu to neni příjemný když se ho pořád někdo ptá na sex a on žádnej neměl NEMYSLITE??

90 Jinny Jinny | 27. dubna 2006 v 16:26 | Reagovat

Ren: proč si myslíš, že žádnej neměl. V dnešní době kluk v 17-ti panic, tak tomu nevěřím, poté co jsem viděla nedavno bravíčko a myslela jsem si, že jsem se spletla a koupila si pornočasák. Vždyť to do Vás hustěj, kudy chodíte.

91 THACKA THACKA | 29. července 2006 v 16:17 | Reagovat

No a co ze nemal sex ved ma este len skoro 17 a pytali sa ho to uz ked mal 16 ved to je normalne ze este nemal skusenosti a je to jeho osobna vec o ktorej asi nechce hovorit tak co!!!!!!!!!!!!!!!ja ho aj tak milujem

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama